annielonnfors

Tröttast av alla

Kategori: Allmänt

Nu säger jag tack och hej till plugget, äntligen färdig!
Den här mappen som är på bilden skapade jag denna vecka, som ni ser så fortsätter mappen full med skolarbeten längre än vad man ens kan se på den här bilden, det här är alltså det jag har gjort under en veckas tid, plus endel som har raderats. Helt sjukt att jag fixat det. 
Blev tyvärr lite besviken idag då jag fick ett mail från en lärare som påminnde om en uppgift jag redan gjort klart och lämnat in men som någonstans på vägen slarvats bort. Visst, jag förstår, jag om någon är bra på att slarva bort saker, men idag! Den sista dagen innan allt ska fixas. Som tur var så var ena min lärare i skolan och skrev ut underlaget jag behövde för att kunna göra uppgiften, igen, så nu blev det fixat och inskickat på datorn istället för hand.

Tog mig en paus mitt i allt pluggandet och åkte ut på landet för att grilla en sväng, mysigt och sjukt gott. 
Nu slår jag på en film och säger natti.

Till Lovisa som inte trodde jag skulle köpa en så skör telefon, nej det var inte planen från första början.. Men min telefon har lagt av totalt och i och med flytten så måste jag kunna skypa med min kära man här hemma, blogga, ta nya bilder och allt vad det nu innebär. Och iphone är den enda med bra skal till. Frestelsen tog över helt enkelt ;)

Kommentarer

  • othilia säger:

    Om jag säger ''leva livet fullt ut'' vad säger du då? Vad ÄR att leva livet fullt ut, för dig? :)

    2012-05-17 | 07:06:22
    Bloggadress: http://oothilia.blogg.se/
  • Lovisa säger:

    Haha helt rätt! Min har faktiskt åkt i golvet ett antal gånger och inte hänt ett skit med :) som sagt, bra val! ;)

    2012-05-17 | 11:03:07
    Bloggadress: http://www.ramirez.dinstudio.se

Kommentera inlägget här: