annielonnfors

Icke hästrelaterad diss

Kategori: Hästar

Ärligt talat, finns det något värre än "facebook-vännen"? Ni vet, den som skriver på din logg jämt med ord som: saknar dig, älskar dig, bästa vän, vi måste ses... Med mera! Men trots det så träffas man aldrig. Jag tror de flesta känner igen sig i det här, eller jag vet det rättare sagt.

Är det någonting jag stör ihjäl mig på så är det vänner som "finns där" på Facebook men aldrig i verkligheten, vännen som påstår sig "göra vad som helst för dig".
Vad är det för mening med att vara "vänner" (ser ut som så i loggen) när man egentligen inte är vänner? Skippa snacket liksom, det ser verkligen inte bättre ut på loggen, för innerst inne vet alla när man ser detta (i de flesta fallen) att man egentligen inte är så bra vänner. Och om man nu vore så bra vänner, varför skulle man då behöva sitta o skriva i personens logg?

Jag ringer mina vänner, smsar eller åker dit, är inte intresserad av någon jävla "Facebook-vän", vad tycker ni??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: