annielonnfors

Lego

Kategori: Hästar

Många frågar mig varför jag inte har lego med mig hit till ekolsund, anledningen är simpel och jag är nöjd över mitt val.
Jag skulle troligtvis inte orka med jobbet och lego samtidigt just nu.
Såhär intensivt som vi jobbar har jag bara jobbat i kortare perioder, vissa dagar ibland bara, och man blir så otroligt trött!

Jag har inte ett vanligt kontorsjobb som många andra i min ålder har, jag rör på mig konstant på jobbet, sitter aldrig still.
Inget mig emot dock, jag älskar mitt jobb, har bästa tänkbara arbetsgivare och medarbetare och får rida superfina hästar varje dag.
Men man blir trött! Jag kan tänka mig att det blir bättre om ett tag när min kropp vant sig.

Jag har iallafall ett jätte bra jobb och en jätte bra fodervärd till lego så jag kan inte vara annat än nöjd.
(men klart jag saknar min lego)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: