annielonnfors

Hemlängtan

Kategori: Hästar

Nu när jag jobbat här i ungefär en månad börjar man känna av hur avskärmad man är... Visst träffar jag folk och har rätt så nära till allt, förutom hem.

Saknar min familj, mina fina vänner, min älskade pojkvän och min underbara häst. Som ni hör har ju ganska mycket hemma att sakna, önskar verkligen att jag hade närmre hem... Det är det enda negativa med det här jobbet för mig.
Jag börjar bli piggare nu och orka ännu mer vilket gör att jobbet blir bättre gjort och även ännu roligare.
Men somsagt så längtar jag hem...
Har funderat på att köpa bil men är osäker på om jag verkligen har råd... Handlar för ca 300:- i veckan ibland lite mer ibland lite mindre, det som är dyrt är cigg och snus. Igår kom dock jag och Hanna överens om att hon ska hjälpa mig att sluta, röker ju inte mer än 1-2 cigg om dagen och då känns det som om jag lika gärna kan vara utan, vet många som skulle bli väldigt glada om jag slutade, däribland även jag själv.

Blabla, vet inte vad jag ville få ut av detta inlägg men nu vet ni lite mer om hur det ligger till här ute på herfsta gård. Den 29 är jag troligtvis i Karlskoga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: