annielonnfors

Ledig

Kategori: Hästar

Var ledig igår och är ledig idag med.
Igår tog jag ordentlig sovmorgon o softade hela förmiddagen efter det blev det en powerwalk runt slottet, blev dock spyfärdig på vägen hem (o nej jag är inte gravid om någon skulle få för sig att tro det, haha).
Jag och Hanna åkte o handlade efteråt, så glad att jag jobbar med henne. Världens snällaste o mest pålitligaste, trodde aldrig att jag skulle få en så bra jobbarkompis, man vet ju hur hästfolk kan vara...
Vi åkte iaf hem o gjorde tacos, kollade på lite filmer o prata lite skit, riktigt skönt!

Idag vaknade jag dock vid 8, men det kanske var bra. Slog på en film och sen började jag städa lite, är typ halvvägs klar, har disk och dammsugning kvar. Ska luncha med Hanna nu så gör klart resten sen. Ikväll blir det nog ännu en powerwalk, så jäkla skönt att vara ute och rensa skallen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: