annielonnfors

Tack tack

Kategori: Allmänt

Vill passa på att tacka mackan för panikväckningen imorse. Han hade glömt tvätten som hängde i torkrummet nere i källaren igår. Som tur var hade vi sista tvättiden och han kom på de halv 7 imorse innan första var påväg ner. Tog på mig några mysshorts, fleecetröja och tofflor så halft rullade jag ner för trappen för jag var så trött hihi!
Btw fick en fin blåtå av Lego igår, som sagt så ska inte den hästen vila! Han blev rädd när dom bar hinderstöd bakom honom så att bara han såg en liten del av dom när han stog inne i stallet med dörren bakom öppen. Så han tog ett litet skutt framåt och där var min tå! AJ!
Tänkte sova en liten stund till, eller helst en lång stund till! Sen ska jag åka upp till Lego, tänkte åka ungefär vid 9, då har han hunnit smälta maten lite :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: