annielonnfors

Studentmiddag

Kategori: Allmänt

Imorgon har vi studentmiddag och jag tror jag vet vilken klänning jag ska ha.
Hade den när vi gick på "avslutningsbalen" i 9an, syns inte så väl på bilden men den är ganska öppen i ryggen och går snett upp på ena sidan, riktigt snyggt. Älskar dessutom blåa klänningar.  Kommer ihåg bilden så himla väl, vi hade varit hemma hos mig och fixat oss innan "balen" och jag var så nöjd med Steffanies hår (hon i svart), älskade att hon fick så rockig look samtidigt som det var snyggt och prydligt! Åh ser ni hur långt hår jag hade? Så himla snyggt, saknar det verkligen.
Måste försöka ta mig tid att sola lite idag, vill inte gå likblek i den klänningen hihi. Ska dessutom försöka hinna sy upp den lite, på bilden har jag fått vecka den lite för att den inte ska vara så lång, och då ser det ut som jag har värsta bullmagen, hihi. Men ska prova den först, har som sagt inte haft den sen 9an! Minnen ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: