annielonnfors

Shopping

Kategori: shopping

Började dagen kl halv 7 med att åka till stallet, skura boxen, fixa stallet och hade "träning" för mamma när hon skulle hoppa Lego lite. Hon ska försöka hålla igång honom i hoppningen medans jag jobbar. Hon har nog inte hoppat på kanske 20 år om inte mer och jag tyckte det gick över förväntan, varken hon eller Lego tvekade en sekund.

Efter stallet gjorde jag mig iordning, lämnade in mina dressyrstövlar för att få dragkedja på dom och hämtade Jenna och Emelie.
Vi har spenderat hela hela dagen i Örebro o shoppat. Har köpt studentklänning som jag faktiskt är riktigt nöjd med, bild kommer. Unnade mig en långklänning också från gina som var superbillig, älskar den!!!
(köpte välbehövlig sololja också så jag har någon chans mot alla andra som åker utomlands!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: