annielonnfors

Ooops

Kategori: Allmänt

Kom på, precis när jag skulle somna typ klocklan 1 inatt, att jag hade psykologiprov idag! Gick upp klockan sju, pratade lite med Emelie i telefonen, tog en dusch och pluggade till provet. Har precis skrivit det nu och det gick bra, var en fråga jag svarade på men var osäker på, eller rättare sagt en del till en fråga. Tur man minns vad man precis har läst iallafall :)
Så jäkla gött att jag fixade det, trots att jag kom på det så sent, och att jag tog mig i kragen och åkte o skrev provet. Hade det varit för ett år sen hade jag nog inte gjort det, då hade jag bara fått panik o legat hemma helt apatisk och blivit mer och mer pressad för att jag hade så mycket att göra.
Är så nöjd över att jag har "utvecklats" så pass att jag kan fixa mer press från skolan, för även om jag har mycket att göra, är stressad och på dåligt humör så fixade jag provet! Ni förstår nog inte min lycka, haha!
Skrivarn i skolan fungerade inte idag, så jag och resten av halva klassen, får göra talet nästa svenska lektion. Förstår verkligen inte hur man kan bli så nervös över att prata inför folk som man känt i 3 år, jag menar dom har sett mig på alla möjliga humör och dom vet hur jag funkar men ändå pallar man det knappt. Det var skitjobbigt för flera av de som höll talet idag, till och med så att tårarna föll på flera, inte bara de som höll i talet utan många som lyssnade. Men no hard feelings för det liksom, starkt jobbat att man vågar skriva om nånting så känslosamt. Det skulle inte jag palla iallafall ♥ Cred till er ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: