annielonnfors

Nyvaken

Kategori: Allmänt

Jag är nyvaken och supertrött nu verkligen, men bara för att ja väl har vaknat kommer jag inte kunna somna än på ett tag. Men jag har som sagt ganska mycket plugg framför mig så det är bara att välja och vraka ;)
Lego får en vilodag idag, han har gått lagomt hårt varje dag så jag tror inte han tar skada av en vilodag faktiskt, jag måste verkligen ner till biblioteket idag, hitta en Harry Potter bok att skriva bokrecension om i engelskan samt massa mer fakta till min historia C uppsats!
Ska dessutom leta efter ett billigt och bra erbjudande på en smartphone så jag och mackan kan skypa med varandra när ja flyttat ;)
Som sagt ganska mycket att göra, men det ordnar sig. Kommer nog upp ett åsiktsinlägg senare, om vad vet jag inte, men jag känner att jag är sugen på att skriva ett hihi!
Måste sola också så jag blir brun brun brun till studenten! Wihoo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: