annielonnfors

Nöjd!

Kategori: Allmänt

Jag är så himla nöjd med mitt liv just nu så det kan ni inte förstå!
Har så fina vänner som bara vill mig väl, som hjälper o stöttar, som är positiva och glada. 
Jag har tagit tag i skolan ordentligt nu och gör ett sista ryck för att hinna klart med allt innan studenten!
Jag har fått jobb och kommer jobba med det jag älskar mest, kommer lära mig så himla mycket och utvecklas i mi egna ridning.
Allt negativt i mitt liv är borta nu, ibland får man sätta sig ner och ställa sig frågan "är det värt det?" Är det värt att må dåligt över någonting, är det värt att låta andra trycka ner en, eller ska man välja bort någonting ur livet för att sedan må mycket, mycket bättre.
Det hela handlar om prioritering, och att känna sig själv. Veta vad man orkar med och veta vart man vill komma med livet - och jag vill komma långt.
Är så jäkla lycklig nu så jag tror jag sätter mig o pluggar en stund ;)
♥ Glad Annie och glad Ingrid i ett glatt Alanya förra sommaren!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: