annielonnfors

Mitt i natta

Kategori: Hästar

Har legat i sängen med en söt, sovandes mackan bredvid mig o skrivit ett hyllningstal som vi ska hålla imorgon kl 8(!) Är faktiskt riktigt nöjd och hoppas att det låter lika bra i klassens öron som i mina. Finns dock risk att jag kommer fälla en tår, eller iallafall vara nära på, för mig är det ganska känsligt att prata om. Ska prata om min tid på gymnasiet och den har minst sagt varit en berg och dalbana för min del, men det är så gött att vara precis vid mållinjen nu, snart klar med allt och med humöret på topp!
Dagen har varit fylld med mycket blandade känslor, även om jag kanske inte visar det för någon direkt så är det så svårt att lämna bort sin fina häst på så kort varsel. Och även om jag är ledsen över det så vet jag att det kommer bli så bra, för både honom och mig, vi båda kommer få ha kul och göra det vi älskar mest, även om vi inte gör det tillsammans. Min fina pojk ♥

Kommentarer

  • mickis säger:

    men GUD vilken fin här du har!! :)

    var ska du lämna bort honom? :/

    2012-05-07 | 12:09:12
    Bloggadress: http://wurtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: