annielonnfors

Mina favorit bloggar

Kategori: Allmänt

Jag är en riktigt jäkel på att läsa bloggar, nästan så att jag är beroende haha! Läser så många så orkar inte skriva ner alla, men tänkte skriva mina favoriter samt förklaring till varför dom är det.
♥ Matilda Holmström - Troligtvis bästa förebilden man kan ha inom ridsport som bloggar. Hon rider så himla fint och prydligt, försiktigt med små hjälper, plockar fram det bästa ur sina hästar och har jätte bra syn på hästhållning. Har henne som vän på facebook och det är flera gånger vi har suttit och bollat idéer, snackat lite skit för att bli på bättre humör, kan säga att det är henne jag skulle fråga om råd om det är nånting. Tycker dock så synd om henne, hon pressar sig själv till 1000 inom både skolan och ridsporten, hon ger allt hon har för att bli den bästa och hon får bara skit tillbaka av sina läsare! Folk som säger att hon drar hästarna i munnen o allt vad det nu är, jag har sett henne rida och jag vet inte många på den nivån som är så mån om sina hästar och verkligen rider så försiktigt!
Linn Olsson - Också en tjej som hela tiden får ta skit från sina läsare, men hon är så stark! Hon hanterar allting så professionellt, lackar aldrig ur på en kommentar utan sköter allting så snyggt. Super fina hästar och en riktig förebild inom hoppningen. Hon satsar allt för att bli bra, och dom som gnäller för att hon ser sin nya häst som ett projekt - kolla bara vad tjejen skriver om hästen - hon älskar honom verkligen!
Frida Hallgren - Jätte duktig, jätte fina hästar, hon är mån om hästarnas bästa och gör allt hon kan för att dom ska trivas oavsett om det är i stallet eller på tävlingsplatsen. Hon har bra syn på hästhållning, starka men "mogna" åsikter och säger ingenting bara för att det "ska" vara så, utan för att det är så.
Johanna - Eller Hofh, som hennes blogg heter, så jäkla go tjej! Positiv till allting, hon har inte stor blogg för att hon provocerar utan för att hon är trevlig, skippar skitsnacket och uppdaterar bra och mycket. Verkligen älskar hennes filmer haha, så skön!
Malin - Eller Miixx, älskar hennes blogg! Hon föddes utan fingrar på ena handen men ser det som en positiv sak - hur bra är inte det? Hon peppar folk i bloggen till att vara nöjda med sig själva, för man ser ut som man gör och det ska man vara nöjd med. Jag vet inte hur jag ska förklara det, hon är bara så go!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: