annielonnfors

Mat!

Kategori: Allmänt

(älskar att leka i gimp)
God mat, trevligt sällskap, roliga frågor som skulle få dom äldre att försöka komma ihåg skolan och världens godaste efterrätt, vad mer kan man begära på en studentmiddag? Jag trivdes iallafall och nu är magen glad!
Morgondagen kommer ägnas åt plugg, plugg och lite mera plugg. Den här veckan och nästa vecka kommer tyvärr hästen få hamna i andrahand, om det inte är så att jag orkar mig upp 7 varje morgon för att rida mer ordentligt, återstår att se! Har 6 dagar på mig nu att fixa alla gamla skolarbeten, tror absolut inte att det är omöjligt, men det kommer bli bra jobbigt. Man får helt enkelt tänka på resultatet, jag vill inte vara den som går ut med ofullständiga betyg, eller inte ens betyg, samlat betyg tror jag det kallas när man har streck i något ämne? Vill inte heller vara den som sitter och suckar om några år för att jag inte får något bra jobb och för att jag förstört min framtid på grund av att jag varit lat.
Det senaste halvåret har jag lyckats plugga upp nästan hela 2an samtidigt som 3ans kurser har pågått för fullt, men jag har lyckats och nu är det bara några små (om man ser till helheten) arbeten kvar!
Jag vet att jag kan, jag är mogen nog att kunna förstå att mina betyg som jag får det här året är de mitt liv kommer hänga på, ett IG är inte okej, ett streck är absolut inte okej, jag ska stå på studenten och gråta av lycka för att jag klarat av skolan och fått ett jobb som kommer utveckla mig i min ridning och troligtvis min personlighet också, ett jobb som jag vill ha.
Babbelbabbel, nu ska jag kolla igenom NOGA vad jag har för arbeten kvar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: