annielonnfors

måndag

Kategori: Hästar

Tjejen kom och provred idag, jag är väldigt nöjd, det var hon och hennes mamma med, de båda gillar honom super mycket så det här ska nog bli bra!
Efter stallet åkte jag och Emelie hem till henne, bakade en jätte äcklig kladdkaka, pratade om allt mellan himmel och jord, från skitsnack till pluggpepp haha. Vi har en pluggdag inplanerad imorgon o nu sitter jag med två historia (blä) uppgifter framför mig, kommer bli så nöjd över mig själv när dom är klara, har haft dom ganska länge nu och aldrig tagit tag i dom, skjutit upp det, valt annat före med mera med mera, men nu gäller det verkligen!
Historia är det jag ligger mest efter i, tror det är därför det är jobbigast.
Nu ska jag plugga och längta till studenten, ciao ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: