annielonnfors

jag hatar rubriker

Kategori: Allmänt

Hej alla glada! Idag har jag och Emelie påbörjat våran pluggweekend! Tjoho!
Pratade med min "chef" förut (sjukt det känns att skriva så) och flytten till Enköping har blivit uppskjuten till den 26e maj istället pga omständigheter som jag inte tänker nämna. Det gör mig i och för sig ingenting, en dag extra till att packa, kan behövas! Måste dessutom lämna in mina dressytstövlar hos en annan sadelmakade som kan sätta på dragkedja på dem, vill inte ha utan dragkedja längre :(

Igår natt satt jag uppe och gjorde en specialidrotts uppgift vilket innebär att jag bara har en sådan uppgift kvar och två historia uppgifter, nice! Har hittills gjort typ 1/3 av mitt största historiaarbete och siktar på att bli klar idag, håll tummarna för mig!

Lego idag då, väntade ett viktigt samtal så blev inomhus idag med tyvärr, fyfasen känns verkligen att det blir för mycket ridhus för både honom och mig. Gjorde lite basic saker som han tycker är kul bara för att han skulle få röra lite på sig. Tyvärr ingen bra häst-dag men jag vet iallafall anledningen och det är att han behöver få komma ut i skogen oftare för att ha den där extra gnistan hela tiden som jag gärna vill att han ska ha!
Nu ska jag återgå till pluggandet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: