annielonnfors

:)

Kategori: Hästar

Klockan åtta blev jag klar med min engelska c recension, svårt är bara förnamnet! Leta upp citat och förklara en massa, men nu är det gjort!
Ville så gärna bli klar med den, så Johanna i stallet red Lego åt mig idag. Det är första gången hon sitter på han och jag var inte med, men hon har ju varit med mig på träningar under ett år nu och vet hur jag rider honom så det var nog inga problem. Super snällt av henne att rädda mig där, jag vill inte gärna att han ska vila för mycket, men tyvärr måste skolan gå i första hand. Som tur är vet jag att jag har bra folk i stallet som alltid ställer upp när man behöver hjälp och det är jag supertacksam för! Skönt att veta att jag har så mycket bra och hjälpsamma personer runt mig, speciellt nu när man behöver omprioritera lite i jämförelse för hur jag prioriterat förut. Lego har ALDRIG kommit i andrahand, oavsett vad så har han alltid varit det viktigaste, och det är väl däför han är så lätthanterad och lättriden, för att han alltid hanteras och rids och för att jag, under inga omständigheter, har struntat i honom.
Det gör dock att jag får lite dåligt samvete nu, men det är bara fram till den 16e som det kommer bli lite hackigt i hans träning.
Whatever, skönt att jag hann med 4 uppgifter idag trots att jag bara planerat för två, precis så det ska vara! Gött att kunna stryka lite från listan. I helgen blir det ordentligt med plugg för mig, jenna och emelie! Sen jäklar ska vi kunna vara nöjda över oss själva :D
Nu blir det natten för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: