annielonnfors

...

Kategori: Hästar

Idag red jag ut tillsammans med en tjej i stallet, vi tog en tur i skogen - alltså verkligen i skogen! Red såklart lite på grusvägarna också för att kunna trava och galoppera, men det var så himla mysigt att se hästarna lyfta på fötterna ordentligt över stenar o träd som låg inne i skogen. Lego va lite på hugget idag, men bara alldeles lagom.
Vi hade sån tur idag, för när vi åkte till stallet vräkte det ner, men när vi var klara med mockning, höpackning m.m. så sken solen!
Smörje grejerna (såklart) och åkte hem.
Nu ska jag ta mig en dusch och göra mig iordning tills mackan kommer hem, då åker vi vidare till Niklas och hittar på nånting.

Förresten, på söndag är det Anna träning, hade totalt glömt bort det, fy mig! Men ska bli så kul o träna för henne igen, senaste träningen fick Sophia ta istället för jag skulle på tävling, så har inte tränat dressyr på 2 månader!
Hoppas någon kan följa med o ta kort iallafall, eller filma en snutt kanske? Vad skulle ni föredra?
Bilder/Film/Både och kanske...?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: