annielonnfors

Bra start på dagen

Kategori: Allmänt

Det här har jag hunnit gjort hittills idag, och jag är nöjd! När jag höll mitt inspirerande tal började min lärare gråta (söt!) och sa sedan att hon tyckte att jag hade ett jätte bra språk, hade verkligen valt ut bra saker att prata om (ni har ju läst mitt inspirerande tal här i bloggen) och hon ville använda mitt tal i aulan när vi slutar! Woop woop! 
Nu blev jag taggad till att hålla mitt hyllande tal på måndag, känner att det talet blev mer välskrivet och bättre än mitt inspirerande tal!
Nu ska jag iväg och äta tacos med min stora kärlek (hihi) och sen är det Lego-time! Kvällen spenderas med pluggande, ska skriva en bokrecension på engelska om Harry Potter och Phoenixordern! Är en Harry Potter tok, jag älskar böckerna och filmerna, har läst alla böcker både på svenska och engelska ett antal gånger, haha. Så jag tyckte det var passande att skriva en recension om, eftersom jag kan allt! Hej o hå, nu går det undan i skolan, tagga studenten och jobb!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: