annielonnfors

Blää

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan nu, är riktigt riktigt trött o var nära på att inte komma upp imorse.
Planen idag är att plugga som ett as tills jag förhoppningsvis blir klar med allt som ska vara klart, har tydligen enbart 2 veckor på mig tills allting ska vara inne. Orkar inte ligga efter med massa rester och idag har jag bara 2 lektioner på eftermiddagen, så hela förmiddagen är det bara plugga plugga.
Mamma tar Lego idag, torsdagar är "hennes" dag, riktigt skönt o få en dag ledigt som går till plugg och annat nödvändigt som städning.
Tur att studenten är nära nu, tror inte jag skulle orka mer plugg sen. Håller tummarna för att jag får jobbet jag sökt!
LÄNGTAR!

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Nämen plugga på nu, inte många veckor kvar! Snygga bilder! De allra flesta var bra, det var nåt som han hoppade "på tygeln" och det var NÅN som gick omkring med bestämda steg! Kul att du har en blogg, du är ju duktig på att skriva - också!

    2012-05-03 | 09:51:17

Kommentera inlägget här: