annielonnfors

Last Gunman

Kategori: Hästar

Älskar min fina häst, han har så fin personlighet, är bildskön och underbar att hantera och rida så jag bjuder på några favoritbilder!

Jag, Ingrid och Lego förra sommaren
Här visar han verkligen vem han är, man ser att han inte älskar att ha oss båda på ryggen men han sköter sig bra ändå med lite svansviftning haha

Jag och Lego i höstas (foto: Lovisa)
Här var han en tickande bomb, han ville hellre skena omkring på gärdet som en tok

Jag och Lego i höstas (foto: Lovisa)
från ingenstans laddade han gärnet för att skjuta iväg i sken

Jag och Lego i höstas (foto: Lovisa)
så jäkla bra bildserie, hon lyckades verkligen få med Legos rätta jag (som han inte visar så ofta, som tur är)! Lyckades hålla mig kvar trots glidig och för stor sadel samt en galen häst som tvärnitar direkt efter en liten capriol, haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: